TIPS HILANGKAN KEKUSUTAN SETIAP HARI


Saya tengok berkali-kali sebab nak salin doa tu. tapi macam tak betul pula ayat saya tulis .Google sekali tak jumpa. dengar semula .

Yeayy jumpa (google detect 😆)
semoga bermanfaat
doa ni di petik dari hadis al-azkhab oleh imam annawawi .
Boleh tengok youtube perkongsian ustaz don di sini
https://youtu.be/Y7G3tlt9JYE
.
Mari amalkan doa ini yang di baca oleh Rasulullah SAW doanya



“Bismillahi ‘ala nafsi wamali wadini. Allahumma raddhini biqodho ika wabarikli fima quddiroli hatta la uhibba ta’jila ma akkharta wala takkhira ma ‘ajjalta.”

Maksudnya:

“Dengan nama alllah yang memiliki diri aku, harta aku dan agama aku. Wahai allah tolong bagi aku redha dengan apa yang telah engkau tetapkan kepada aku

sehinggakan  timbul rasa dalam hati aku benda aku tak suka benda yang enkau nak cuba lewatkan aku nak jadi cepat. Benda yang engkau nak cepat aku tiba-tiba  lambat kan apa yang tetap untuk aku, jadilah”